hellas

Hei dere! Tenkte bare å lage en liten oppsummeringstekst av Hellasturen som var nå i Juli-August, siden jeg ikke har så veldig mye blogginspirasjon nå! Vi (hele 7 familier!! haha) var jo på "øyhopping", noe som vil si at vi reiste fra øy til øy, og ikke var på det samme stedet i 2 uker.

Første stopp var Santorini. Vi fløy dit tidlig på morgenen, så vi fikk hele dagen på oss til å sole oss og finne oss godt til rette. Vi var på Santorini i 3 netter. En av dagene dro vi til et sted som er ganske så kjent, med hus nedover hele fjellveggen, og en helt fantastisk utsikt! De andre dagene brukte vi på forskjellige strender, leide mopeder og ATV'er.

Fine fedre i gresk drakt.... hahah

Etter 3 netter på Santorini, tok vi en 3 timers ferge til Paros, der vi også skulle være i 3 netter. Vi leide ATV'er igjen, og vi dro over til en annen øy på en dagstur, som heter Anti-Paros. Der møtte vi kjentfolk, og vi var med de den dagen. De andre dagene ble brukt til både bassenget, strender og en liten tur i byen.

Deretter tok vi en 5 timers ferge til Naxos, hvor vi skulle tilbringe 1 uke! Det er den fineste øya jeg noen gang har vært på, bortsett fra Karibien! Heheh. Det var fine strender, gode spisesteder, og masse annet gøy å finne på! Vi leide tråkkebåt, lekte i vannet og (bortsett fra meg og hun lille i rød og hvit stripete kjole på bildet over) prøvde ut windsurfing! De som prøvde windsurfing sa at det var utrolig gøy, og vi som så på angret litt, hehe..

Hele grekergjengen!

Siste natten før hjemreise var vi i Athen, fordi vi skulle fly hjem derfra dagen etter. Den kvelden vi kom dit, tok vi oss en tur på shopping, og spiste på Fridays! Har dessverre ingen bilder derfra, men innkjøp har dere jo fått på video!

Har hvertfall hatt 2 supre uker, med 18 fantastiske mennesker!

> hva har dere gjort i ferien?